onsdag 5 oktober 2011

Katten älskar också täcket!

Så fort något är nytt ska katten trampa omkring och sedan lägga beslag på det. Ett nytt täcke, dessutom jättefint passar henne utmärkt, hon har flyttat in i sin nya koja! Täcket kommer från Kathrine med fina webbutiken Fågel Blå.
Nu ska jag skynda iväg, ska på fest med tre rätters middag men först måste jag lösa problemet; vad ska jag ha på mig? Tänk att det är samma problem jämt, jag tror att det beror på att jag går ut för sällan, jag har ingen rutin.....Upptäckte att hålen för örhängen nästan växt igen!
Kram/ Cia

5 kommentarer:

Här är gudagott att vara ! sa...

Här finns det en till som saknar rutin för att klä upp sig ! - Brukar alltid sluta med ett kaos i garderoben och en make som sitter färdig i bilen och väntar...
-Vilket underbart täcke,med ett mönster som gör att det ser gammalt ut.Inte konstigt att din katt myser där hon ligger !
Ha det gott och hoppas du hade det trevligt på middagen !
Kram / Anneli

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Jaså du ...., det var du som köpte täcket. Jag har också tittat på det, tyckte det var så snyggt.Sedan när jag hade bestämt mig,var det sålt. Jag är en sådan där velepanna som inte vet om jag skall...eller ska jag inte....köpa. Får skylla mig själv.
Det är jätte fint i din korgstol och kissen är också söt.
Hoppas du får en trevlig kväll, med eller utan örhängen.Jag är säker på att du hittade något snyggt att sätta på dig kanske efter några klädbyten..... så brukar det nämligen vara hos mig.Men du vet...jag har ju svårt att bestämma mig...
Kram Raina

Fågel Blå sa...

Hej min vän!!!
Åhh så skönt det ser ut (LER!)
Jasså kissen hittade platsen så fin bild,, och jag blir så glad att täcket har hittat till ett fint mysigt hem!
Hoppas du får en fin Dag!
Ha det!
Kramar Kathrine

Linda sa...

Ja så är de, de små liven. Bara det bästa är bra nog... ;p Mina hundar (framför allt den äldsta) är precis likadana. Det ser förresten urmysigt ut!

Fin dag på dig

Kram Linda

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du hade kul på festen. Och den kissen visste var hon skulle lägga sig, dom väljer alltid bästa mysigaste stället. Kathrine säljer dom underbaraste täcken, jag är ju hopplöst kär i täcken. Ditt är så fint.
Kramar
AnnaMaria