måndag 2 januari 2012

Har ni tänkt på....

hur många ord vi har för att se, betrakta, stirra, iakttaga, glo, titta, kika.... det är precis vad jag gjort.

Leveransen av datorn tycks dröja så jag gick in på thelittlecorner.tumblr.com för att låna någon bild. Jag blev både förvånad och lite stolt när jag hittade två av mina egna bilder från min blogg där! Det här kanske ni är vana vid, att andra lånar era bilder men för mig som nybörjare är det första gången det händer, vad jag vet.

paysdemerville.canalblog.com

Gå gärna in på sidan och kolla, det finns oändligt många fina bilder och kanske du finner någon ny blogg du gillar. Själv kan jag inte få nog av vackra bilder, kan bli sittandes länge och bara betrakta detaljer, interiörer, färger, stämningar osv. Nu är jag helt flimrig av alla bilder och väljer därför en enkel bild i naturfärger, den får symbolisera min önskan om god fortsättning till Er.

12 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så häftigt, och så paff jag skulle bli. Kikade in på din länk och kände igen din fina kudde på en bild. Hoppas du får din dator snart.
Kramar
AnnaMaria

Vitspets sa...

Tack för tipset !
Kram Karina

Här är gudagott att vara ! sa...

Blev då inte förvånad över att du hade bilder där ...Dom är ju rena konstverken många av dom !
- Du har verkligen blicken för hur man fotograferar och vad och det är uppenbart att du är begåvad med en konstnärlig ådra ! ♥
Ha det gott och sköt om dej !
Varma kramar /Anneli

Viola sa...

Trist med en dator som dröjer...det där var ju en underbar sida, ny för mig även fast jag bloggat snart i 4 år, hoppas du haft en dag i grårusket, kram VIOLA

Vardaxlyx sa...

Hihi va kul att få se sina saker på det sättet =)
Helt underbar sida!
kramkram

Designe sa...

Va kul! Du har ju så vackra bilder så jag förstår att de visas på andra håll!:) Så fina foton på din systerdotter oxå! God fortsättning på nya året! Kram :)

lisashus sa...

Vilken jättefin bild du hittade! Ja, det är kanske både smickrande och lite läskigt att hitta sina egna bilder bara sådär - utan att någon frågat...!
Där ska jag titta in!
God fortsättning på nya året, och hoppas att du får din nya dator snart!
Lisa

Stina sa...

Kram till duktiga dig.:-) Stina

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, Hoppas du har det bra så här in på nya året, en ny dator bara=)

Va kul med dina bilder! Men de är unikt vackra också, du har känsla för detta! Man blir så glad du, men man vill ju att källan ska anges bara, annars kan man känna sig lätt utnyttjad, jag ska genast kika in där!

Oj vilken vacker systerdotter du har, OCH dotter! Fina bilder också!!

Håller med dig ang adventsljusstaken, jag minns din kommentar men tror inte jag har kommentrerat det, håller med fullkomligt, dem vill jag ha fram till påsk=) Svårt att ersätta dem och stjärnorna och dess vackra sken, blir så tomt liksom..

Håller med ang Ikeareklamen också, önskar den var lite mer diskret men vill heller inte ta bort den, pengar är alltid välkommet..

Ett riktigt Gott Nytt Bloggår med hoppom ny dator snart, älskar dina bilder och ditt hem!!!

Din bloggkompis Mari.

Tre Tanter sa...

Va konstigt att plötsligt hitta sina bilder utan att någon har bett om lov. Jag måste genast titta in där.
Ha det gott!
Tre Tanter.

Vardag och flärd sa...

Nu blev jag sittande där och kollar på alla fina bilder så jag hinner inte hälsa på mina bloggvänner!
Kram Eva

Skogslyckan sa...

Kul att någon begrep lite av min konstiga ritning...ler. Jag har alltid en bild för mitt inre och ser hur det skall bli, min älskade man har det definitivt inte. Men nu har han gjort en ritning i datan, så nu ser han också...ler. Har fortfarande inget hört....;-)
Ha en fin dag!
Kram Pia