måndag 21 november 2011

Min önskan.

                                                                          (photo by Vanilla)
                                                                           (photo by Vanilla)
Jag har alltid önskat mig en spiraltrappa, var jag  skulle ha den vet jag inte, men jag vill ändå ha en.....
Genom det här inlägget vill jag framföra min dotters stora tack för alla fina kommentarer över hennes bilder från Australien.
Nu vet hon inte att jag lånat dessa två bilder men jag tror det är ok. Hon har jobbat inom reklambranschen och är utbildad AD så hon kan det där med foto, eller hur? Alla varma ord från Sverige gjorde henne så glad! Jag saknar henne så...det är bara att välja, ska jag gå ner eller upp?!

5 kommentarer:

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej fina du ! - Hoppas du har det bra så här på kvällskvisten !
- Vilken trappa, vet inte om jag skulle våga gå i den ;) !
- Gå uppåt tycker jag...det är vackrare utsikt längst upp...Sen är det roligare att vara uppåt än nere ;) !
Sköt om dej ♥
Kram Anneli

Vintage House sa...

hej
Spriraltrappor är så läckra men har samma problem som du var ska man ha den..
Måste vara tufft att ha dottern så långt borta själv har jag så små så jag har dem hemma hela dagarna förrutom dagis...
hoppas ni snart får träffas.
kram
sandra

Fågel Blå sa...

Godmorgon!
Läcker trappa,läckra bilder!
Förstår att du saknar dottern din,
Hoppas ni snart får träffas!
Ha en fin dag
Kram Kathrien

Vardaxlyx sa...

Hej! Jepp visst är det läckert med en spiraltrappa.
Jag önskar dig en trevlig dag!

gamla skolan sa...

Den trappan är riktig läcker !! Häftiga bilder !
Kramar // Susanne ♥