tisdag 13 mars 2012

Under eller på isen!?

Önskar att jag kände mig fräsch som en ros men jag känner mig lika hängig som timjan på bilden.


Efter en våldsam vurpa på isen sitter jag fast som i ett skruvstäd med stödkrage, knaprar tabletter och sover mest. Bulan där bak på huvudet är gigantisk så ryggläge är bara att glömma.
F-n så onödigt, och huvudet naturligtvis...tydligen har hjärnan fått sig en rejäl omskakning. Kan det komma något gott ur det?
Jo då, nu vet jag precis vad jag ska göra till utlottningen, men jag kan inte sätta igång med tillverkningen förrän till helgen för då ska jag må bra igen! Fram tills dess ska jag ta det lugnt och bara vila.
Tack för era härliga kommentarer och välkommen ni som är nya följare!
Ha det gott! 
/Cia

15 kommentarer:

Chokladvillan 1910 sa...

Usch & fy ! Jag lider med dig !!!
Inte roligt alls. Hoppas att det snart blir bra igen & att du ser piggare ut än timjan... ;)
Kramar Anki

Vintage House sa...

Men vännen det låter inte alls bra Stackarn:(
TA hand om dig ordentligt nu...
varmaste kramen
sandra

Hulda sa...

Så flott dette var. Likte godt den skåla. God bedring!

Vardag och flärd sa...

Men kära vän, hade du glömt broddarna? Hoppas nu verkligen att du inte får några men av detta utan är pigg och alert till helgen!
Kram Eva

Norrfrids Eija sa...

Det där lät inget vidare! Hoppas bulan ger med sig och att du snart är på benen igen!
Kram Eija

emilias gömmor... sa...

Åhhh, stackars dig! Hoppas att du blir återhämtad och kry snart.

Kram Mimmi

Viola sa...

Låter inget vidare...din stackare, krya på dig kram

Här är gudagott att vara ! sa...

Men stackare ♥ Aj,aj,aj jag kan bara föreställa mej hur ont det måste ha gjort ! - Hur tog du dej hem och på sjukhuset?! Det kunde ha gått riktigt illa...
Ta det lugnt nu och VILA !!
Varmaste kramar kommer från mej !
Anneli ♥

Anonym sa...

Oj, vilken otur! Krya på dig!
Marie J

Fågel Blå sa...

Men du din stackare!!!
Fy cvad jobbigt för dej!!!
Nu får du ta det lugnt!
Tänker på dej
Kramar Kathrine

Tinas bo sa...

Men usch då!!
Stackare, nu får du ta det lugnt!!
Lider med dig...

Kram Tina

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Usch det va inge roligt....ta det lugnt. och vila ordentligt..varmaste kramen från Maja

hagagården sa...

Men oj vilken otur du haft,hoppas dig känner dig bättre snart.
Stora kramen till dig.
Ninni

Kristina sa...

Hej Cia!
Kikar in för att önska dig en fin helg! Hoppas att du känner dig bättre och att bulan har lagt sig! Ska bli såå spännande med din utlottning. Själv ska jag snart ner i källaren och måla färdigt ett litet projekt, väntar bara på att gubben ska vakna.
Sköt om dig!
Kram Kristina

Yvonne sa...

Vad har du nu varit ute på? Det låter inte bra. Nu får du ta det lugnt. Är mamma hemma hos dej? Behöver du ha hjälp med något så bara ringer du till mej.
Hälsningar Yvonne